close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלחמת אבק הרגליים

הרב שמעון אורכג תמוז, תשעה10/07/2015

מדוע כה קשה למדינת ישראל להתמודד מול הטרור? מדוע לא מצליחה אירופה להתמודד מול זרם הפליטים האסלאמיים? התשובה- דרך המלחמה הייחודית לאסלאם, מלחמת "אבק הרגליים"

תגיות:

כשנפגש אברהם עם שלשת המלאכים בחשבו אותם לישמעאלים הוא מבקש מהם לרחוץ רגליהם. את הסיבה לכך מביאים חז"ל - מתוך שהישמעאלים משתחווים לאבק רגליהם. מהו "אבק הרגליים", ובמה כוחו להוביל תרבות שלמה של מיליוני בני אדם?

סוגיית זריקות האבנים, המעסיקה אותנו בתוך מדינת ישראל וסוגיית הפליטים האסלאמיים המעסיקה את מדינות אירופה, מפגישות אותנו בדרך הייחודית הזו של האסלאם, לכבוש לו את הדרך לניצחון תרבותו.

תרבות "אבק הרגלים", הינה תרבות שמקבלת את כוחה מן החיבור התמידי היום יומי אל האדמה, דווקא דרך פעולות השגרה ודרכי

הפעולה הפשוטות. "אבק" הארץ הנדבק ברגליהם של בני תרבות זו, יש בו מספיק מעוצמת האדמה, בכדי להצמית בו את האויב.

ב"אבק" זה מסמאים מאות אלפי איסלאמים את אירופה, בצעידתם בדרכיה, תוך שהם כובשים אותה מחוז אחר מחוז. מאבני הארץ הזו, הזמינים לכל ילד, אוחזים בני תרבות זו, כנגד מדינת ישראל על מנת להפיל את שלטונה. כפי שאת האבק לא ניתן למגר בכלי משחית, כך לא ניתן למגר את תנועת הפליטים האסלאמית ופיגועי האבנים בעזרת כלי המשפט והאמצעים הצבאיים. כמו חדירת האבק, תנועת הפליטים וטרור האבנים, הינם פעולות שפופות ועממיות החודרות לבין המילים וכלי המתכת והאש, רק דרך אחת, פועלת על אבק האדמה להביא לשקיעתו, להיות אדוני אותה אדמה ממנה נוצר. עד אז, נמשיך להחניק עצמנו, באבק שאנו יוצרים במו ידינו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה